Favorit-Farmor

Just det! Kom på att jag glömde berätta något underbart med årets påsk! Som sagt firades påsken hos min
favorit-farmor! Så när vi kom dit så stängde min faster dörren till vardagsrummet, vi trodde att hon höll på att gömma påskägg! Men så var det inte utan det var kuvert hon hade gömt! Så jag, min bror och mina kusiner gick in och letade. Det var som vanligt inte så svårt att hitta kuverten. När jag öppnade mitt blev jag låg där en femhundring! EN FEMHUNDRING!!!!! Jag blev förstås överlycklig! Pengar är verkligen något jag är i stort behov av just nu! Dessutom var det bra att det inte var något påskägg med en massa godis i.....jag äter ju knappt godis.... senast tog det ju mig drygt 2 veckor att äta upp ett halvkilo heheheh....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0