Pizza & Tårta.....& fiskmåsar?

Har haft en bra vecka, mycket psykologi i skolan, både förvinnande och spännande. Mycket snack om seglingen vecka 18. Astaggad just nu! Nästa vecka ska vi ha säkerhetsutbildning i skolan. Vi ska typ släcka eld och hämta upp en docka från botten på en bassäng och lite annat. Men mer om det sen!

Igår var det bara jag och mamma hemma. Pappa är i Ungern med skolan..skulle egentligen komma hem imorn men fygen går ju inte så vi får se hur det går med de ;) I alla fall så skulle mamma och jag äta pizza, något vi gör väldigt sällan eftersom min brorsa är glutenintollerant. Mamma skulle träna först så jag fick beställa och åka och hämta dem. Cykeln tog jag, 5 min sen framme. Pizzorna var klara när jag kom. Smart som jag så ställde jag de på högkant i cyklekorgen... SJÄLVKLART med öppningen neråt. Jag kom inte långt innan jag upptäckte att kartongerna hade öppnat sig... massa pizza i cykelkorgen....UNDERBART!
Sen kollade vi på så ska det låta! Haha skitkul med Robert Gustavsson och Shirley Clamp! Alexander Rybak var oxå med :D Han är för övrigt OTROLIGT lik en av min storebrors kompisar!

Idag har jag städat massor! Sen bakade jag och tvilling en Nougattårta! Mumma! haha. Tackar Linas Matkasse för spaghetti med kalvfrikadeller och citronslungad blomkål! ASGOTT var det! Sen åt vi då tårtan, med grädde och hallon till, medan vi kollade på millenium!

Har lite smått börjat med min Idrottsuppgift, om Intensitet och Duration......hehe...he kul! Har en psyk uppgift till på onsdag, 3 brev att skriva i Svenska/Historia.... plus att Annis och jag har en konsert med små klarinett barn på söndagen. I Norrsunda Kyrka....typ vid Rosers....hehehe... hur ska jag hinna??????

Upptäckte att jag kan låta som fiskmås idag....skrev det på fb och fick kommentar av klasskamrat att visa min talang på måndag! När jag tänkte efter insåg jag att jag faktiskt inte vet hur en fiskmås låter...........hehehe

Bjuder på världens bästa och coolaste låt!
Och Classe är coooolast! Min idol! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0