Vårsol & Lockerz

SItter här ute och insuper vårsolen som stundtals tittar fram bakom molnen. Riktigt varmt blir det ju när solen skiner! Det känns verkligen att det är vår nu, härligt! Bara 3 veckor till skärgårdsseglingen med klassen oxå, kommer bli AWESOME! Bara 8 veckor kvar till sommarlovet oxå, de gillar vi! (y) Längtar jättemycket till sommarlovet! Många roliga saker kommer att hända då! ;)

I brorsans lånade hörlurar strömmar Jet's "Are you gonna be my girl" ut. Musiken kommer från sidan Lockerz.com. En jättebra hemsida! Den går ut på att man kollar på korta klipp, typ musikvideor, trailers och liknande, man tjänar poäng för varje klipp man ser och sedan kan man för poängen man tjänat byta till sig ipods, datorer, spel, filmer och en massa andra roligheter! Det är helt gratis så om ni är intresserade av gratis saker så är det bara säga till så skickar jag en invite! Man måste få en invite för att kunna gå med ;) Dessutom får jag mer poäng om jag bjuder in andra! Om man inte gillar videon så är det bara dra ner ljudet på den och göra nåt helt annat! Man får fortfarande poäng ;)

Sista dagen av lovet är det idag oxå :( Känns som att jag inte gjort nånting på hela lovet nästan haha.... men men det kommer ändå bli lite skönt att komma tillbaka till skolan. Inte bara för människornas skull utan även för vissa lektioner ;)

Hoppas alla haft ett bra lov, nu ska jag fortsätta mysa i solen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0