KRIS - Kortas Revansch I Samhället

Ja, här sitter jag och kollar på nya säsongen av Top Model. Den här gången får modellerna inte vara över 1,70! Haha sug på den alla långa människor!! Jag är ju själv bara 1,61 så det känns bra att alla korta får chansen! AWESOME!!

Snart är det PÅSKLOV också, imorn är det sista skoldagen! På onsdag tänkte jag börja lovet med en shoppingrunda i Sollentuna Centrum för att uttnyttja deras rabatter hehe ;)

Nu ska jag snart ladda inför SISTA skoldagen alltså. Spanskan slipper man imorn oxå! KAN DET BLI BÄTTRE?!?! Jajamensan det kan det!!! För imorn är det FLÖTE med ANNIS! (För er som undrar hon har redan lovat att tjocka upp mig med KAKOR, GLASS och GODIS!!! Det är därför hon nämns i denna blogg.)

Ciao People!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0