Sollentuna Centrum är beroendeframkallande!

*Suck* Var ju i Sollentuna Centrum idag... Ja vad ska jag säga, det var underbart! Bästa shoppingcentret jag vet om! Inte så mycket folk, kan visserligen berott på att de var mitt på dagen en vardag.... Bra affärer hade de oxå! Jag hittade ett par skor som jag blev totalt förälskad i! De var skitsnygga och skulle passa helt perfekt till på fredag! MEN de kostade 700 kr! Lite mkt för min budget tkr jag nästan...hehe men jag tror att jag skiter i min budget... tror jag åker och köper de imorn haha...;)

Annars köpte jag en brun liten väska, skitsnygg! Och ett linne tlll min kjol ;) AWESOME dag iaf!

Sen gick jag förbi ICA på vägen hem och köpte 3 bananer. Jag åt 2 och gav den tredje till min bror. Bara för att jag är så snäll! :D

Snart ska jag äta middag som min mamma lagat. Har ingen aning om vad det blir. Men det får jag nog reda på när jag går till köket....hoppas jag...

¡Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0